KONTAKTOPLYSNINGER
Herunder finder du links til at foretage online check-in på dit krydstogt samt tilkøbe udflugter, drikkepakker, reservere specialrestauranter m.v.
Vi anbefaler, at du foretager online check-in minimum en måned før afrejsen, da Profil Rejser ikke får tilsendt billetter fra rederierne, før dette er udført.
Til online check-in, skal du bruge rederiets reference nummer, som fremgår af din rejseplan. Derudover skal du indtaste pasoplysninger og andre informationer.
Vær opmærksom på, at Æ,Ø og Å ikke modtages i rederiernes systemer, du skal i stedet for benytte AE, OE, AA. Har du bindestreg (-) i dit navn, skal den slettes, og navnet skal enten skrives ud i ét eller med mellemrum.
Du kan logge ind med dit bookingnummer og efternavn her:
https://www.amawaterways.com/my-trip/cruise-check-in
Det er ikke nødvendigt at levere gæsteinformationer hos Azamara.
21 dage før afsejling kan man checke ind til skibet.
Under ’check-in’ bekræftes pas nr., det kreditkort man ønsker at benytte ombord oplyses, et billede uploades. Herefter kan man printe sit boardingkort.
Man kan fortsat checke ind i krydstogtsterminalen, hvis man ønsker dette.
Besøg denne side:
https://www.scenic.eu/
Klik på MANAGE BOOKING øverst til højre på siden.
Gæsteinformationer skal leveres til rederiet efter bekræftelse af rejsen.
explorajourneys.com – klik på MY ACCOUNT i topmenuen, her kan man oprette ny konto eller logge ind på en eksisterende konto.
Vigtige gæsteinformationer skal leveres til rederiet efter bekræftelse af rejsen.
www.oceaniacruises.com – klik på MY ACCOUNT / RESERVATION for at oprette en konto eller logge ind.
Benyt reservationsnummeret fra rederiet, som du har modtaget i forbindelse med din ordrebekræftelse.
Husk, at passet skal have 6 måneders gyldighed efter endt rejse.
Online check-in skal foretages fra 21 dage før afrejse og skal være gennemført senest 72 timer før afrejse via den oprettede konto.
Når man har bekræftet sin rejse, skal man levere gæsteinformationer til rederiet.
www.rssc.com – klik på MY ACCOUNT for at logge ind eller oprette ny konto (create an account)
Rederiets booking nr. skal anvendes.
Husk, at passet skal have 6 måneders gyldighed efter endt rejse.
Fra 21 dage før afrejse og indtil 4 dage før, skal man igen logge ind igen og foretage online check-in.
Besøg denne side:
https://www.scenic.eu/
Klik på MANAGE BOOKING øverst til højre på siden.
Besøg denne side:
https://www.scenic.eu/
Klik på MANAGE BOOKING øverst til højre på siden.
Vigtige gæsteinformationer skal leveres til rederiet, når rejsen er bekræftet.
Gå til: www.seabourn.com – My booking – check-in – sign up (i venstre side af skærmen)
Reservations nr. til rederiet skal benyttes.
Husk, at passet skal have 6 måneders gyldighed efter endt rejse.
Gæsteinformationer skal leveres til rederiet efter bekræftelse af rejsen.
www.seadream.com – klik på Already Booked i topmenuen. Herefter skal du klikke på linket – Complete Online Guest Registration
Reservationsnr. til rederiet skal benyttes.
Husk, at passet skal have 6 måneders gyldighed efter endt rejse.
Pasdetaljer m.m. skal oplyses til rederiet straks efter bekræftelsen på rejsen.
www.silversea.com – vælg MY SILVERSEA fra topmenuen – her kan du logge ind eller oprette ny konto.
Reservations nr. til rederiet skal knyttes til profilen.
Husk, at passet skal have 6 måneders gyldighed efter endt rejse.
KONTAKTOPLYSNINGER